فیلترهای الکترواستاتیک (Expansion)

شرکت ارکان گستر نماینده شرکت Expansion Electronic ایتالیا با استفاده از نوآوری جدید درطراحی بهینه محیطهای مدرن با تامین فیلترهای الکترواستاتیک (Expansion) قادر به حذف هرگونه آلایندگی را از جریان هوای محیط های داخلی  (indoor) میباشد.  

فیلترهای الکترواستاتیک (Expansion) روشی برای بهبود کیفیت هوا در محیط‌های داخلی است. در این روش جریان هوای همراه با آلایندگی در هنگام عبور از دستگاه‌هایی که توسط متخصصین شرکت طراحی شده  با بارش الکتریکی بعد از عبور از یک میدان مغناطیسی باردار شده و جذب صفحات فیلتر می‌شوند. در نتیجه خروجی این دستگاه هوای عاری از آلایندگی و مطبوع است.

استفاده از فیلترهای الکترواستاتیک (Expansion) با هدف تصفیه و ضدعفونی هوای بخش‌هایی که نیاز به محیط پاک یا به اصطلاح Clean Room دارند:

  • بخش‌های حساس تمامی کارخانجات و شرکت‌ها
  • ضد عفونی و میکروب‌زدایی هوای بیمارستانها، حذف بو، اتاق‌های عمل، استرلیزاسیون بخش‌های بستری، اتاق‌های ایزوله
  • ضد عفونی مدارس و سالن‌های ورزشی
  • حذف آلاینده‌ها و عوامل میکروبی صنایع داروسازی
  • و حذف قارچ‌ها و باکتری‌ها از هوای سالن‌های صنایع غذایی
  • پاکسازی و میکروب زدایی هوای سالن‌های پرورش دام و طیور

کاربرد فیلترهای الکترواستاتیک

فیلترهای الکتروستاتیک (اکسپنشن الکترونیک) به عنوان راه حلی برای آلودگی‌های ناشی از فیوم‌های جوشکاری، بخارات روغنی، فیوم‌های ناشی از فرآیند قالب‌ریزی رزین و لاستیک و یا تولید پلاستیک طراحی شده‌اند.

توسعه تکنولوژی خاص فیلترهای الکتروستاتیک باعث حذف کلیه ذرات ریز در اندازه‌های میکرونی  (PM2.5 ,PM 1 , PM0.1)، گرده‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها و کلیه آلایندگی‌های محیط‌های داخلی شده است که سلامتی افراد را در محیط‌های بسته با به وجود آوردن کیفیت هوای مطلوب تضمین می‌کند.

فیلترهای الکترواستاتیک
تصویر انواع فیلترهای الکترواستاتیک محیط‌های داخلی (Indoor)